söndag 7 februari 2010

Disco, badtunna och shopping

Var disco time i fredags, jag och några till gick till pizzerian... hade en timma på oss tills att Karina skulle komma ohc låsa upp... Sara och Emelie hittade en sladd så vi hoppade hopp rep! Funny!
Tills vi kom på att dörren till Missionhuset var öppen så vi gick in:)
Discot var väll inte så jätte bra, men jag hade KUL!

Sara goes crazzzzzzy

Louise is the shiiit! Älskar dig!

Moa och John kör på för fullt!



Lördags så började jag att baka kärleksmums till hela mitt fotbolls team, vilken ängel jag är (A) Haha nej, men vi ska få igång sammanhållingen så då ska någon person baka till varje lördag :)
Tränade sedan där efter i två timmar, skönt och sluta med att bre ut en filt i gympasalen och ha en picnik!
Sen åkte Elin med moi hem så gjorde vi världens goaste tacopaj ( Pappa åt upp halva och han är vegetarian... då fattar ni ju hur go den va ;))
Pappa och Rebecca gick ut i skogen och sov! Haha... då badade jag och Elin badtunna med hår inpackning och grejer :)
Idag vakna jag av ett sms och tre missade samtal av en och samma person MAMMA!
Var att göra iåning sig och åka in till stan och träffa henne :)
Mys mys!

Hoppas ni haft enhelg som kallas duga!:D
Xoxo Gaia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar