onsdag 3 februari 2010

Stan,stan,stan

I alle fall så har min helg varit bra, började fredagen med att åka in till staden :)
Där köpte jag En persikofärgad tunnika, svart kofta, underkläder och en nescesär.
Sen hem till Elin och sedan hem till mig där jag var helt ensam... Hade tänkt att någon rolig person skulle sitta vid datan men naturligtvis inte!
Jag är så grymt dålig på uppdateringar...



Lördags träffade jag mamma, och vet ni


DEN 1 MARS BOR HON I OLOFSTORP! Japp det visste ni inte ;)

Men i alle fall vi åkte in till stan, köpte ett linne, grå stickad tröja, rutig shorta och strumpor :) Sedan hem och efter en stund cup... som gick åt helvet! Sov äve hos Elin, hade ansiksmask och hårinpackning, det gillar vi!


Vaknade hos Elin på Söndagen åkte in till stan :O ( Ja jag var där tre dar i rad!)
Hon kände sig inte klar... det märktes en aning! Men då hittade jag i alle fall en svart tunnika på gina och ett Linne på bikbok :)


Nu sitter jag här och dricker te i min rosa fluffiga morgonrock, visst låter det mysigt? Nej, för jag måste gå till bussen om 20 min... PANIK, men det löser sig, det gör de alltid ;)

Nej, nu ska jag kila! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar