måndag 1 februari 2010

Skepp o'hoj!





Oj vad dålig jag är på uppdateringar! Men men, i helgen var jag på Vinterting. Det var helt okej-kul, kallt bara. Och igår firades både jag och Annika lite av mamma och pappa, och jag fick en STÅLSTRÄNGAD GITARR! Jag blev lycklig! :'D (Alla älskar kvalitén på bilden, mhm)

Imorgon och på torsdag har vi simning på schemat, måttligt roligt för människor med undervatten-fobi. Men men, jag överlever väl.

På lördag har vi släktkalas (wohohohoo) och på söndag drar jag ev. på nån fotorunda med Mr. Gabriel :) Niceschnice.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska lägga upp bilderna från helgen eller om jag ska gå och lägga mig. Lutar nog åt det senaste. Men innan dess ska jag lyssna lite mer på Cartoon Heroes och Dr. Jones. Håhåhå, jag är så mogen. Det är för övrigt dagens mest använda ord tror jag.

Randomness is the shit.

Ha det gött!

Godnatt!

Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar