måndag 25 januari 2010

Helgen min!




VILKEN HELG!

Fredag: Ingen skola för min del ;) yey! Hade rejält tur det med nationella ( Louise skrev det någon dag sen) Var att åka tåg, Julia möte mig vid centralen. * Se bild*
Vi tog en fika där vi träffa Underbara Lovisa och hennes kompis Rebecca.
Sen gick jag och Julia till Julias skola, träffa Danne! Sen hem till Julia, underbar familj har hon och underbart hus :)

Lördag: Vaknade hos Julia, vaknade en hel timme innan alarmet, men vi låg och slappa! :)
Blev att åka till Örebro, träffa alla underbara människor. Spela bowling, första gång i värdhistorien jag förlora! :O
men sen gick vi till fin resturang och fick värsta maten. en vänta vi på en buss i 3 timmar, de har så bra bussförbindelse där uppe!
Sen åkte vi iallefall till en kyrka där vi skulle sova några åkte hem och jag och tvp till tog en 2 tim och 30 mins lång promenad, det var ganska skönt:)
Sen kolla vi på film och spela med andra ord :) sen vart det att sova!

Söndag: Alla åkte jag och Julia åkte in till örebro och shoppa:) träffa Simon också käka resturang, sen vinkade dem av mig vid tåget :) :(

Nu ska jag sova och jag är glad god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar