söndag 17 januari 2010

Your choice!

Funderar på att filma nån gång när jag spelar gitar+sjunger och slänga upp här. Skulle ni vilja det? Jag kan lovar absolut inget fantastiskt superbra, men ändå.

I sådana fall; vilken låt skulle ni vilja höra mig spela? Ni kan antingen välja en låt av de nedanstående eller komma med eget förslag så ser jag om jag kan den.

*Over my head-The Fray
*How to save a life-The Fray
*Mannen i den vita hatten (16 år senare)-Kent
*Socker-Kent
*Hurtful-Erik Hassle
*Hallelujah-Jeff Buckley
*Wish you were here-Pink Floyd
*Breakeven-The Script

Kommentera vad ni tycker! :D

Louise

21 kommentarer:

  1. Hmmm... Vet inte hur dålig du e på gitarr... Men . . . . Ehmm.. Paranoid - Black Sabbath är given ^^


    Vet du inte vem jag är så tänk krulltomte...

    SvaraRadera
  2. Haha, var inte speciellt svår men tror inte den kommer låta alls bra, så tyvärr :P

    SvaraRadera
  3. ddu ska sjunga den bästa låten; Mannen i den vita hatten. :D /G

    SvaraRadera
  4. how to save a life!
    /M

    SvaraRadera
  5. How to save a life - The Fray

    SvaraRadera
  6. Mannen i den vita hatten, dah! Vad annars?

    SvaraRadera
  7. Through fire and flames - Dragonforce

    Hehe, men låter som en bra ide ^^ (y)

    SvaraRadera
  8. Okej, så två på Mannen i den vita hatten och två på How to save a life ^^

    Haha, jag ska kolla på låten Tobbe, men jag lovar ingenting xD

    SvaraRadera
  9. Sjung denna hahahahahaha http://www.youtube.com/watch?v=u0AIFb4mbWs
    :D:D:D:D Hedda som du kanske fattar xD

    SvaraRadera
  10. Wish you were here av de där.

    SvaraRadera
  11. How to save a life-The Fray
    Den är bäst:)

    // Emelie

    SvaraRadera
  12. Ställningen är alltså sådan:
    How to save a life: 3 röster
    Mannen i den vita hatten: 2 röster
    Wish you were here: 1 röst
    Hallelujah: 1 röst

    De andra tre: No way xD

    SvaraRadera
  13. Thåström fanfanfan ;)

    SvaraRadera
  14. Mannen i den vita hatten/ hedda

    SvaraRadera
  15. Duktig Hedda!

    Nu står det alltså tre lika på How to save a life och Mannen i den vita hatten! :D

    SvaraRadera
  16. Mannen i den vita hatten:)

    SvaraRadera
  17. Woho! Mannen i den vita hatten leder! :D

    SvaraRadera