söndag 10 januari 2010

Har du hört ryktet om Morgans?



Dagen började inte sådär jättebra... Fick ett sms utav Emelie hon undrade om jag var vaken, vilket jag inte var. Klockan var 12.57 och min buss skulle gå 13.25
Det var snabbt upp ur sängen och fixa allt. Trots detta misstag så han jag med bussen.
Hämtade ut biljetter och sen donkan.

Tänkte dra en snabb förklaring!

Har du hört ryktet om Morgans?
Handlade om Sara Jessica Parker som var i skiljsmässa med sin man Hugh Grant.
Trots detta frågar Grant ut Jessica om dem kan gå på middag. Dem promenerar där ifrån, en man trillar ner från en balkong med en kniv i ryggen! Dem ser detta och yrkesmördaren upptäcker att dem har sätt han! Han tänker göra allt i sin makt för att hitta dem...
Dem får varsin livvakt, men yrkesmördaren gör sig av med livvakterna.
Dem är tvungen att flytta ihop hos ett par tills vidare...
Att bo tillsammans var inte vad dem ville, men det blev som det blev..

Nej, jag är ingen bra återberättare. Men om ni vill se en lite romantisk film skall ni se den. 5 av 5 popcorns!

Nu skall jag sova, det är trots allt skola imorgon... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar