torsdag 7 januari 2010

Gult+vit=Flammigt


Ett tag sedan jag skrev nu, ajabaja Louise. Gaia är värdelös på det också :P

Nåväl, mitt humör och sinne har varit en enda stor berg-och dalbana nu på sistone. Helt konstigt, jag kan bli skitdeppig vissa stunder fastän ingenting har hänt. Kanske är det som är problemet; den här veckan har verkligen varit ett enda stort sömnpiller. Har inte hänt ett skit.

Snart är första veckan utan mamma och pappa till ända också, har gått riktigt bra. Tur att man har en syster som har bil. Synd bara att hon drog på sig nåt halsfluss-liknande. Men men, hon håller på att bli bättre nu :)

Idag har jag faktiskt målat! Ska måla om mitt rum nämligen, till vitt. Har bara målat garderobsväggarna hittills, för spacklet har sprungit iväg och gömt sig. Garderoberna är inte snygga, har ett lager till att måla och just nu är de flammiga som f a n. Hoppas de blir bättre med ett lager färg till.

Igår var Rickard här mycket kort på kvällen och lånade mig The Sims 2. Mycket snällt :)
Däremot har min dator polio och vägrar låta mig spela det. Älska den.

Nu ska vi nog snart äta, och imorgon kommer förhoppningsvis Gaia hit och sover över. Riktigt jävla skönt. Har inte träffat henne på år och dar. Innan dess blir det ridning också :)

Damn, kom precis på att jag måste jobba med SO-arbetet till helgen. Fuck.

Ha det gött de här sista dagarna på lovet, om ni inte redan har börjat!

xoxo

Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar