tisdag 12 januari 2010

Back to the bench


Jahapp, så var andra dagen på sista terminen i skolan slut. Känns så jäkla konstigt att bara ha en enda ynka termin kvar med vår underbara klass! Herregud vad jag kommer lipa på skolavslutningen. Tur att det blir en klassresa också!

Jag kom på det igår på No:n med Max klagandes över att vikarien inte var tillräckligt snygg att ligga med för att få bra betyg, Oskar och Kalle kastade en hörlursmuff mellan sig, Tobbe gjorde sina vanliga, konstiga ljud och släpandes med fötter, Sara och Emelie med sitt evinnerliga fnittrande, Maria med sina underbara reaktioner, Gaia med sin glädje, Hedda med sina kramar mm. De är fasen underbara, allihopa, även om jag inte nämnde alla, för det skulle ta år och dar. Men ändå, det är i alla fall tur att man har en bra klass som gör att man i alla fall klarar skoldagarna hyfsat.

Sen har vi So-redovisningar som börjar på torsdag. Arbetet är långt ifrån klart, smart! En svenska redovisning på fredag är det också, kommer gå käpprätt åt skogen, men what the heck!
NP börjar vecka 6, då med svenskan, men det känns ändå lugnt ^^

Och Marzieh försvinner halvt och sen helt! HALLELUJAH! :D

Nåväl, ville skriva av mig lite.

Peace out!

Louise

4 kommentarer:

  1. Man saknar inte saker förrän de är borta, eller förrän man insett att de snart är borta :P Nationella prov redan vecka sex? Börjar de alltid så tidigt?

    SvaraRadera
  2. jag kommer också börja storlipa när vi slutar, usch! det kommer vara HEMSKT rent ut sagt.
    Den bästa klassen i världshistorien! :D <3/ Maria

    SvaraRadera
  3. Jag nämns i texten! :D xD

    Ja visst är det sorgligt, jag gillar faktist våran klass. Den
    är... Mysig?

    SvaraRadera
  4. Åh... vill inte vill inte! Kan inte alla väljsa samma linje (A)

    SvaraRadera