onsdag 25 november 2009

" Där blev du av med det körkortet"



Dagen började med en försovning, men han faktiskt till skolan och till bussen ( men hade en lite irreterad Johanna efter mig efter som jag var lite sen ut) I skolan var det som det var, åkte hem till Emelie på bamba rasten och åt pannkakor och paj (Y) det gillar´t vi. Efter skolan var det lucia övning vilket jag hoppa efter som jag hade en moppekurs att sköta. Satt vid en data i en timme och gjorde massa gammla prover för att se hur mycket kunskap jag hade, sen var det ut och köra. Åkte faktiskt till olofstorp. Det gick oväntat bra tills jag körde mot en stopp skylt hehe...
Jag bromsade in och så kom inga bilar så jag körde då sa läraren " där blev du av med det körkortet" jag blev ass rädd. Men han skoja, hade bara hänt om polisen hade sätt mig (A) hihi
Köpte två par skor efter moppekursen iallafall ( se bild)
Skulle betala med kortet så visade det sig att jag inte hade några pengar ( vilket jag visste att jag hade)så fick springa till en bankomat som krångla den med, så fick ta ut 300 kroner åt gången -.- segt! Men nu är man hemma, tänkte läsa lite SO!
Och gå och lägga mig vid 21.00 vilket är om tre minuter, så får sickta på 21.30. Måste skärpa mig med tider försovit mig två veckor i rad nu och det är inte okej.

Louise och jag skall börja med dagens misstolkning
Dagens misstolkning: " Jag vill inte ha en pinne i röven" sades av Tobias Sörrensen^^

God natt och sov gott

3 kommentarer:

  1. Snygga skor! :D

    Haha, Tobbe xD Sörensen med två r? :P

    SvaraRadera
  2. Tack, oj då ibland kan det gå lite snabbt i svängarna ;)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera