lördag 28 november 2009

Ho ho!


Min dag har varit riktigt bra faktiskt, hade inte allför bråttom till bussen imorse och min argumenterande text blev klar. Fast nu kom jag på att jag skulle skriva rent den över praoveckan och boken är kvar i skolan, smart Louise.

Fattar det mesta av No:n nu också, skönt! Matten går bra den med :)

Efter skolan var det stallet som vanligt där vi hade teori. Vi fick reda på att vi skulle vara med på luciashowen och vi ska rida kadrilj utklädda till tomtar. Förhoppningsvis får jag ha Finesse, men kanske stor häst, får se.

Väl hemma var det godaste middagen på länge som gjorde min hungriga mage väldigt glad; Oxfilé med ugnsstekt potatis och rödvinsås. Skitgott! Sedan var det Idol, där min crush på Erik växte enormt och jag längtar till nästa fredag då jag, Sara, Gaia, Emelie och Lovisa ska sitta på läktarn i Scandinavium och se Erik, Tove och Calle live! Nice som fan!

Efter Idol satte jag mig för att spela lite gitarr och så satt mamma och pappa och lyssnade på mig. Efter att jag spelat klart "Wish you were here" av Pink Floyd, som är pappas absoluta favoritband och ligger högt på min lista, sa pappa att jag kanske kan uppträda den på scen med ett band på campingen i Dalhalla i sommar. Coolt ju! Och pappa lär vara stolt som en jag vet inte vad.

Nej hörni, nu räcker det för idag. Återkommer när jag har nåt att återkomma med (underbara logik!)
Någon dagens misstolkning blir det inte, för mitt minne är askasst.

Pöss!
/Louise

1 kommentar:

  1. Då kommer jag och kollar på den spelningen :D!

    SvaraRadera