tisdag 24 november 2009

Hjältina!



Jag har en sjukt underbar vän vid namn Louise Christina Aurora von Hofsten. Den fantastiske kvinna föddes på salhgrenska den 21 Januari. Louise har namnsdag den 25 Augusti och det har hon haft sedan 1986. Hon bor i dockered ( Göteborg/ gråbo) i ett gult mycket mycket fint hus som är helt underbart att vara i.

Louise är en människa som man ibland undrar om hon är riktigt, klart att hon är riktig( skulle aldrig göra en blog med en icke levande varelse) men det är inte så konstigt att man inbillar sig det ibland efter som Louise är så underbar. Louise har inga bekymmer med att säga vad hon tycker och tänker vilket kan vara skönt i dem flesta läggena. Hon utstrålar en energi som gör att man blir glad även dem svartaste dagarna. Hon är en människa som vet nästan allt om mig, vilket innebär att jag litar på henne till 1000.... vilket i det innebär att hon är en människa man kan gå till om man behöver prata, skratta med om man läst ett nytt skämt, gråta hos om det inte är på topp eller bara allmänt vad med för att ha kul!

Om det nu skulle hända att Louise inte fanns vid min sida.... då hade halva jag även inte funnits. För hon är en person som jag kan prata om allt med, viktig som skit som känslor som allt! Om ni nu råkar gå förbi henne på stan, så kan ni försöka ge henne en vänlig blick och sedan bygga upp en kompisrelation med henne, för en som hon behöver varandra människa. Hon är en del av mig som jag INTE kan klara mig utan.

Vi har till bringat mycket tid med varandra enda sen 1:an faktiskt, vilket jag är grymt nöjd med. All tid har inte vart på hemma mark. Sommarstugor och skogen har vi tillbringat en hel del tid på.Du är en människa jag verkligen kan säga " Jag älskar dig" och mena det från innersta botten av mitt hjärta!

Louise betyder hjältina eller kämpe...

Hoppas blogen blir något kul för er läsare att följa!

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar