tisdag 24 november 2009

Moder jord


Min käre vän Gaia Sol Love Rosenqvist föddes på Borås BB den 4 oktober 1994. Hon har bott på en hel del platser; Rödbo, Målöga, Björboholm, Gamlestan och Stenared. Numera spenderar hon även vissa lov och helger hos sin mamma uppe i Falun.

Gaia är en människa som sprider glädje omkring sig, var hon än är. Hon möter de mesta svårigheterna med ett leende på läpparna och allt blir så mycket lättare med henne omkring.
Behöver man prata, skratta eller gråta finns hon där, dygnet rum i alla väder, och hon hjälper en verkligen. Hon stöttar, peppar och livar upp stämningen.

Miss Rosenqvist är verkligen viktig för mig, galet viktig. Utan henne hade det varit mycket svårare då hon är den enda jag verkligen kan prata om ALLT om.

Vi har mååånga minnen tillsammans, några som jag inte ska tråka ut er med, men de är verkligen guld värda.

Jag känner att allt det här blev väldigt klyschigt men vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig annars.
Nåväl, hoppas det gav er som inte känner henne en värdig bild av henne.

Puss!

Louise da klischewriter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar