tisdag 15 december 2009

Alice Cooper!


Jeppjepp, igår var jag, syster Annika, hennes kille Tobbe, mamma, pappa och Annikas kompis Frida på Alice Cooper i Lisebergshallen ^^

Ska jag vara helt ärlig måste jag säga; det var okej, men inte mer. Hade rätt höga förväntningar och han höll inte upp till dem. Först stod jag, Annika, Tobbe och Frida typ fyra rader från scenen, men där såg man ingenting tack vare typ tre stycken två-meter långa och bredaxlade killar, så man missade alla gånger Alice dog. Sen var det typ INGEN känsla heller! Ytterst få hoppade, ytterst få skrek. Visst, alla klappade händerna, men hur kul är det då?

Till slut gjorde mina ben revolt och jag bestämde mig för att gå bak. Jag ringde mamma, hon mötte mig utanför bara för att säga att hon inte hade några pengar till vatten, men bara några sekunder senare kom Tobbe också ut och han hade pengar :) Då blev min törstande kropp glad.

Sedan följde jag och Tobbe med mamma in och stod med henne och pappa, där man faktiskt såg bättre.

Men men, det var väl en helt-okej-kväll med rätt bra förband; Roxie 77 och Electric Boys :)


Nåväl, nu är det bara till att längta efter Kent-konserten som är i mars. Can't wait :D

Rock on!
Louise

1 kommentar:

  1. Men han var cool, och såg precis ut som jag föreställt mig, det ska han ha cred för ^^
    Men ja, stämningen kunde vart bättre, och jag kunde riktigt se framför mig hur jag tog upp en bazooka och sköt huvudena av de långa människorna. Jag tror jag har sett/spelat för mycket dataspel... xD

    SvaraRadera