tisdag 29 december 2009

Vi lever!

Eller, jag lever i alla fall. Jag tror att Gaia gör det också. Den ungen är i Åre nu och jag är sjukt avundsjuk på henne.

Nåväl, länge sedan man uppdaterade nu. Här har det inte hänt alls mycket. Juldagen spenderade jag hos morfar tillsammans med mamma, pappa, moster, hennes sambo och min kusin. Det var väl inte direkt kul, rätt långtråkigt faktiskt.
Lördag var jag, mamma, Annika och Tobbe och spelade bowling, det var kul :) Inte gjort det på skitlänge, men några strikar fick jag allt till ^^
Söndag var jag och red med Sara på hennes mosters hästar, det var väldigt mysigt. Vi red på en GIGANTISK, snötäckt äng och fjantade runt :)

Igår gjorde jag ingenting. Skittråkigt.

Snart kommer Moa hit. Vad vi ska göra har jag ingen aning om, men det blir nog bra ^^

Hmm, tänka sig. Det hade faktiskt hänt mer än jag trodde. Nåväl, ska försöka vara lite bättre med uppdateringen fortsättningsvis :)

Louise

1 kommentar:

  1. Man gör mer än vad man tror, men mindre än vad man vill ;)

    SvaraRadera