söndag 13 december 2009

Jag är snabb


Oh ja, jag är bäst på att uppdatera. Jag uppdaterar varje dag, jajamensan.

Nej men, förlåt för att jag är värdelös på updates. Jag ska bättra mig :)

Veckan har varit sisådär, mycket luciaövning, Chalmers-besök och annat tjafs. Chalmers-besöket sög för övrigt.
Luciatåg i fredags också, gick riktigt bra tror jag. Jag var sjukt nervös när jag och Julia skulle sjunga "När det lider mot jul" och rösten sprack i nån sekund, men annars lät det nog bra... hoppas jag.

Visstja, vi (jag, Gaia, Emelie, Sara och Lovisa) var ju på Idol förra helgen. Det var riktigt nice :) Gaia, Sara och Emelie blev alldeles till sig när de såg Daniel da Silva, Lovisa visste inte vem han var, jag skrattade.

Idag var det julmarknad där jag, Viola och Bea hade hand om luciatåget. Bortsett från att 7-8 åringar inte sjunger asbra gick det enligt planerna. Imorgon är det kadrilj på ridskolan, kommer bli sjukt kul :)

Nej, nu har ni fått en update och imorgon kommer förhoppningsvis en om kadriljen, om jag inte är för upptagen med att skriva om jävla Emile Zola.
Jag hatar fransmän som skriver galet dåliga böcker. May they burn in hell.

Jaja, godnatt på er alla!

xoxo Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar