söndag 13 december 2009

In Flames!!!


Jag unt meine sister, träffa tre goa gubbar vid sätterna bredvid oss. Den ena frågade oss om det var vi som hade vart på In Flames för fyra årsen vid Lisebergshallen och dem tjejerna var ungefär vid 15-16 årsåldern då, vilket blir att bådde jag och Nadja såg ut som 20 ;)

Började med att man vaknade upp på morgonen,kändes som en helt vanlig dag. Hoppade i duschen och vips så mindes man IN FLAMES. Blev att vandra över till Nadja och börja blåsa håret och sminka o.s.v Sen ner till bussen. Träffade ett par perssoner Vigge och hans kompis, sen såg jag Annika så jag stog och skrek men hon hörde mig inte så jag gick fram till henne och vinkade henne nästan i ansiktet, hon såg ut som ett frågetecken, tog väl 10 sek sen TROR jag hon kände igen mig. Malin var även där med hennes två kusiner och så träffa vi Oliver, Jennie och Jeremy.

Förband: Every time i die, Dead by April, Killswitch Engagde
Huvudband: IN Flames!!
Hanna kom och hämtade oss med bilen och nu sitter Nadja på flyget till Tenerffia vilken gris nu när första " riktiga " snö har landat...
Tack för dagen<3

4 kommentarer:

  1. Enligt Annika var där inga förband, alla var typ "huvudband", bara att In Flames var större :P

    SvaraRadera
  2. Jaha, hih då hade jag missat det. Men det står ju In Flames på biljeten ;)

    SvaraRadera
  3. Jag såg dig faktiskt ja xD Förlåt att det tog lite tid bara, men det var motljus och jag hade öronproppar xD Men till sist kände jag faktiskt igen dig :D

    SvaraRadera
  4. Haha xD Men kom på att jag fägat håret och så, så det var inte så konstigt:P

    SvaraRadera