torsdag 3 december 2009

Klarade mig, bara att tuta och köra!

Nu börjar praoen lida till sitt slut, tyvärr!!
Den har varit bäst!
I måndags så tog vi det lugnt kolla på tre filmer och baka muffins och hallongrottor. Tisdagen färgade vi mitt hår :) det blev rått färgat :O sen körde jag upp sista gången med moppe och jag KLARADE mig! yeeee... se upp i backen!! sen gick jag till backa till Nadja så färgade vi det 5vr ( er som inte praoat hos en frisör så står siffran för hur mörkt eller ljust det är och v för violett och r för rött)
Det blev bättre men inte bäst! Onsdagen gick jag upp 7 :O gick till Nadja där hade hon en kvart på sig att ta sig till ´tandläkarna, det värsta var att dörren i bilen gick inte att stänga, så vi körde med öppen dörr, vi kom iallafall tio min sent men hon slapp betala och hon fick sin undersökning. Sen gick vi till Life och sola, yey.... Jag har bikini linje! Sen vandra vi till Nadjas mormor och morfar och åt frukost och sminkade oss o.s.v så tog vi tåget till stan. Där kolla vi runt hittade två julklappar till Annie och Kajsa, Annie kommer ju dö she gone love it!!! Sen tog vi en sväng på donken så vi beslöt oss för att åka hem och baka en kaka och se på film:) så det gjorde vi. Idag har vi kollat på film och fixat det sista med mitt hår... det blev niiiiiice serrö. Imon blir det bara att ta det lugnt, hon skall iallafall styla mig inför IDOL!!!




Veckans misstolkning:
" Jag och Alexandra har redan kännt på varandras" sades av mig ( måste få förklara mig, Nadja ville ha sådana leggins som jag och Allä har så fråga hon om våra var likadana o.s.v)
Så snacka vi om någon känd person vid middagsbordet så hade han varit otrogen så sade jag " ja han skulle man inte kunna säga nej till" Jag menade att hans fru inte skulle våga säga emot... Hoppas ni fattarxD


Tack för veckan underara Nadja!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar