torsdag 10 december 2009

Idol, Allum!



Ja, det var ett tagsen man uppdaterade.
Idol var helt amazing! Började hos Nadja för min del så stylade hon mig ;) Sen in till stan träffa brudarna och Idol! Helt klar bäst, och hur stor chans är det att man tar kort med Daniel da Silva? Hihi
Färgat håret för er som inte viste det!

Veckan har varit helt okej, lite smått jobbig bara! Inga detaljer.

Igår var jag och Emelie på Allum wiii. Träffa as många som vi kände...
Nu har jag iallefall bara en julklapp kvar och det är till pappa och han skall få ett par gråa tofflor där det står " pappa är bäst" även ifall det inte stämmer så kan han ju få tro det (: Jag är ju bäst!

Köpt ny tröja med! Vet att det är en fjortis tröja men orkar inte bry mig, bara för att fjortisarna är snabba ( för en gångs skull) och snor dem snygga kläderna!

Hugs and kisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar